Min favvopålla!

som var jättefin idag.. Väldigt spänd till en början men blev finare och finare... testade att minnas LC:1-programmet men mindes inte längre än till serpentinbågarna och volten (men det blev inte heller rätt då volten skulle ha varit INNAN serpentinbågarna). Men det absolut bästa av allt... Inget krångel med vänster galoppen! jag blev så lycklig och bestämde att då vi genomfört det vi skulle så avslutades ridpasset. Bästa belöningen!


Finaste Varrebuset...
(kika i hennes öga så ser ni mig ;) )


Kommentarer
Postat av: Eva

Jättesöt! Nu blir jag sugen på att ge mig ut på en ridtur igen. Men det får vänta tills jag är klar med flytten. Sen ska jag höra med dottern om vi inte ska åka iväg någonstans och rida någon timme :-) Helst på islandshästar då, eftersom jag tycker vanliga hästar är så STORA :-o Kommer ju knappt upp i sadeln :-))

2009-08-20 @ 22:15:11
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul när det funkar eller hur??

Ses till helgen... nu ska jag ta mig till stallet, ska flytta Lady till ett annat bete idag.

Pusster från susster..

2009-08-21 @ 07:47:11
Postat av: Vonne

Härliga bilder på pållan!

2009-08-21 @ 09:04:27
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0