Busan

... Som promt skulle stå i spolspiltan (av alla ställen) igår kväll innan ridning.

När jag är ensam i stallet brukar jag ha Varre lös på stalllgången, vilket brukar gå väldigt bra. Men jag vet inte vad som flög i henne i går kväll. Först står hon med rumpen intryckt bakdörren (som i stängd). Då jag sopat stallgången efter tömningen av alla 4 fötter och ställer ifrån mig kvast och skyffel, går hon. Lugnt och målmedvetet in i spolspiltan och ställer sig med huvudet mot väggen. Nosar på grejorna längst in och bara står där. När vi (Elin o jag) pratar till henne vänder hon bara på huvudet och ser så där allmänt frågande ut... Tur att kameran var med :)
Två vändor tog hon på egna initiativ in i spolspiltan...



                      


Kommentarer
Postat av: Vonne

Ha ha! hon tyckte det var dags för en dusch.

2009-12-08 @ 08:53:16
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jo det gick riktigt bra, när man väl kommer iväg känns det inte lika tungt. Vi var hemma till halv nio.

2009-12-08 @ 11:11:31
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hon är för rolig, strulade inte hon med spolspiltan när du fick henne? Ge Varre en stor stor puss ifrån gammelmatte....

2009-12-08 @ 12:22:28
Postat av: Eva

Såg i inlägget nedan att ni pyntat för hästarna så fint med pepparkakshjärtan :-)

2009-12-08 @ 19:17:45
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej igen :-) Alltså, jag har drömt/upplevt ALLT som fanns uppräknat. Även det jag inte länkat. Det är andra, på nätet, som menar på att det jag räknat upp tyder på UFO-kontakter. Själv vill jag inte riktigt ta till mig det, och att det finns utomjordingar. Så jag försöker fortfarande hitta vettiga förklaringar till det jag upplevt.

Nu har det varit lugnt i två veckor och jag mår bra :-) Tar liksom en dag i taget och försöker att inte grubbla för mycket över detta.

2009-12-08 @ 22:48:56
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0