~ 12 januari ~

... Hu jeda mig!  på jobbet kl 07 för att städerskan skulle komma in... Tog lunch kl 12:15 som varade i 30 minuter. Slutade 15:40. Jag har intaget av  pållarna på måndagar så det blir till att stressa lite. Red slingan på en extremt tittig och pigg häst (det brukar ju hänga ihop :-)) tillsammans med Vonne på Doris och Didden som handhäst.
Lite mys på stallgången med Elin.... Mjaaa.. efter lite övertalning :-)

Kvällsfodrade och åkte hem. Somnade gott i soffan till ngt program som jag inte riktigt minns vad det var, innan Raoul knuffade på mig o sa att det är bättre att gå och lägga sig... Höll väl egentligen med, men gruffade väl något mindre trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0