## Söndag del 2 ## besök hos Paulina & Dilba

Fantasilös rubrik... Hemskt ledsen!

Äntligen kom vi i väg!
Vonne, Zandra,  jag och Elin hälsade på Paulina och Dilba.
Jättefin (turbo)ponny. Full rulle i rihuset då vi dök upp :)
Det är lite si och så med bilderna men de få duga, bildena jag tog i ridhuset blev INTE bra :(

Hoppas att vi ses snart igen!
Ta "tokan" och kom till oss på Rydbo så tar vi en långtur till Bogesund...
~ We miss U! ~

Visst är hon söt lilla Dilba!

Elin o Dilba
Elin och Dilba

Dilba o Paulina


Paulinas mamma... Ja just det ja... Vi fikade också :) (hon kommer att hata mig för denna bild)


Zandra, Vonne och Paulina...Vi fikar fortfarande


Elin

Kommentarer
Postat av: paulina

jag och dilba kommer, jag lovar! :D ska bara hitta en hoppsadel först och ha lite bättre koll på hur jag ska rida henne. ;)

snygg bild på mamma där förresten. xD

kram!

2009-01-18 @ 20:42:05
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: nettan

den där bilden gillar vi inte! ;)

synd att inte bilder ljuger bara.

2009-01-18 @ 20:45:41
Postat av: Anna Öberg

Jag är ledsen över bilden på din mamma, men det var den enda jag fick ..

Ha det så bra och meddela oss snarast då du fått tag i en sadel... :)

Kram!

2009-01-18 @ 20:45:46
Postat av: Yvonne Lindell

Tack för ännu en vacker bild på mig!!

Ni kan börja kalla mig tomaten!

2009-01-19 @ 07:10:59
Postat av: Anna Öberg



Jag tycker inte att den var så farlig... Vill du att jag tar bort den?

Det är ALLTid jobbigt med bilder på sig själv, därför står jag alltid bakom kameran... Förutom när Zandra lägger ut bilder på mig i sin BDB ;-)

2009-01-19 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0