Resten av söndagen

hände inget särskilt...
Tog ut pengar för vaccinationen av Varre till Madde och  la i hennes skåp, sprang in på Granngården som fortfarande har rea... men jag köpte inget särskilt. Schampoo och en salt-mineralsten till Varre....

Väl uppe istallet tog Vonne och jag en tur på pållarna som nu vilat en vecka.
Varre var rädd för allt. det höga gräset som vajade, stenar, cyklande barn... You name it...rätt var det var så stod hon bara helt stilla och jag satt på framvalvet...


Haha... inga smickarande bilder, men här är vi precis efter uppsittning ;)





Sitter o kikar på M. Hercule Poirot... Ska släppa ut pållarna i morgon och sedan jobba... Kanske lika bra att stupa i bingen ;)

CU♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe var tjejerna som trodde det skulle va så:p

2009-07-05 @ 22:25:44
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Vonne

Jag borde förstått att bilderna skulle hamna här, huuu!

2009-07-06 @ 06:51:01
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0