Blöta...

... Precis när man fått fram hästen ur leran och dammolnet lagt sig, sadlat och tränsat så börjar det REGNA... Är det inte för typiskt? Det har ju varit så fint hela dagen... Ut i det blöta på en pigg och studsig "Varrefjant" tillsammans med Elin och Gulliver. Red kyrkslingan snabbt ;) vi hann med 2 galopper på den korta rundan. Väl tillbaka vid stallet kände jag att jag hade velat vara ute lite till, det var trots regnet rätt skönt och det kändes på något egendomligt sätt befriande... Hmm låter en aning filosofiskt, men jag var så trött när jag kom till stallet och ville egentligen bara åka hem och dra täcket över huvudet. Men så satte jag mig på Busan och jag fick så mycket energi tillbaka. Varre är mitt rehab! Var skulle jag hämta energi om inte hos henne, hon har ju mängder och det blir ändå över ;) Just idag lekte livet och jag hoppas att Varre kände hur hon smittade mig med positiva energistrålar.





Kommentarer
Postat av: Vonne

Härligt med lite posetiv energi! Doris hade rullat sig i leran på båda sidor igår, undrar om vårt skuttande i måndags fick henne att lossna lite i kroppen. Det var ju länge sen hon rullade sig, eller så är det bara våren ;)Pigg och glad var hon också när jag red!

2009-04-01 @ 09:02:21
Postat av: Sara

Jag förstår precis vad du menar, hon är en pärla på att ge energi, ibland även lite negativ energi.... ;) Och som du skrev förrut, det är klart att jag saknar henne, vem skulle inte göra det?

2009-04-01 @ 19:08:22
Postat av: linnns

sv: Hahah så sant! xD



Vilken vacker häst du har, halvblod? :) haha hatar när de är helt leriga när man ska rida..

kram

2009-04-01 @ 19:56:43
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0