Hoppla pållan :)

Just det ja... I fredags kom så hästarna in och i går (lördag) fick vårat gäng bli full styrka på in och utsläppen igen. I like it!

Elin hade bestämt att hon och Moa skulle hoppa lite på ridvolten och då bestämde jag mig också för det.
Jag hoppade mur-mattan :) :D och en låg oxer på ca 60cm... Hon tänder verkligen till, min Varre då det är hinder på banan. Hon gillade förvisso inte den ljusa sidan av mur-mattan.
Men det är ju så skoj!
Efter mina små hoppeövningar så fick Lina rida lite. Tanken är att hon ska rida Varre på onsdagar om det fungerar mellan dem. Moa ska ha Gullebullen på onsdagar då hon from 1sept slutar vara delfodervärd åt Miramis.

Här kommer lite bilder på Lina :)



Med på ridbanan var även Fina (Moas storasyster) och Vincent

Mimmi ville också rida ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fullt ös....Hedenhös ;-)



Härligt ser det ut med alla hästar och kamrater!



Den 11 sept är det kräftis...igen...kommer ni dådå??

2010-08-22 @ 12:44:17
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Åh..min Lina, världens bästa medryttare!! Hoppas hon och Varre trivs ihop då ;)

2010-08-23 @ 09:06:25
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Moa.V

mamma tyckte det va gäte roligt;P gud vad miramis e gulig ;P

2010-08-23 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0