Stökigt värre...

Världens röra. Man hittar verklgen ingenting. Det blåser sånt där minimalt sågspån i hela stallet, grejor överallt och ingenstans (kollen har man ju tappat för länge sedan)... Det hänger presenningar som står ut som ballonger i blåsten. Det borras, sågas och lever rövare hela tiden... Mitt i allt detta har vi våra hästar... och mitt i allt detta ska vi fika. Fast vi har inget fikarum, för det är nedrivet from igår... Vi har just nu kattens mathylla parkerad efter kortväggen utanför Varre och på denna hittar man... Digestive-kex... en kaffebryggare, några muggar, en trasig handboll (!!!) och kattens mat... Vi lever mitt i ett byggkaos...
Tror att bollen har legat som leksak inne i en box som de har rivit...




Så här ser det ut i stora huvudgången (mot framsidan) för närvarande...


... och så här mot baksidan...

och planen är .... (trumvirivlar......) att allt ska  vara klart den sista oktober... Jösses killar... vad ni får jobba :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Hahaha ja vad det ser ut! Men bullarna och kaffet smakade bra :) Läääängtar tills det är klart så vi får städa ur ordentligt :)

2010-10-05 @ 14:02:02
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Stökigt? Näe... då skulle du se hur det ser ut i min flyttröra :-))

Sv: Nja, det där med att säga ifrån - det handlade mer om när man får otrevliga besök, eller är medveten om att man kanske själv fladdrar iväg (astralt) om natten. Det kan hjälpa och man sover lugnare. Men att inte drömma om en viss person... hm, ja det har jag faktiskt inte provat. Testa vet ja! :-) Att man drömmer mycket om en person som man inte gillar kan bero just på att man på något sätt försöker bearbeta en konflikt. Jag har varit med om det själv och vet att det brukar ge med sig.

Vad gäller spöken så har jag inte känt av några besök på länge och det är jag glad för :-)

Kram,

Eva

2010-10-05 @ 21:51:41
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lite flyttstök hör ju till! Ingen panik!:)

2010-10-06 @ 13:34:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0