idag o igår o idag igen

Jobb som vanligt, även om jag inte nämner det så mycket nu för tiden :)

Kl 14.15 ska bilen, den blå faran, besiktas i Vallentuna.
Kastade i mig en sallad framför TVn på jobbet...
... och varför i hela friden blev det framför TVn undrar vän av ordning?... Jo, för att idag är det ett stooort bröllop i England och jag var bara tvungen att få se hennes klänning ... Vacker ja, absolut, men ändå enkel. Ni kommer alldeles säkert att få se massvis av bilder så det är ingen idé att jag försöker leta fram en bild.


Igår fick Elin rida den stora fuxen... och OJ vad hon ångrade sig i början... Lika mycket "OJ, vad kul hon är" blev det innan hon gick av ridbanan.
 Hoppningsförberedelse inför lördagens KM så att hon vet vad hon ger sig in i. Jag som så snällt anmälde henne till hoppningen 70 cm på Varre.
Det hoppade kombination på 95cm och även om Varre är nästan helt utan hoppteknik så hoppar hon på allt man styr henne, så taggad och så genombussig.

Varken kamera eller mobil medföljde så jag har inga bilder att visa er :(

Grattis Till Henke som idag fyller år. Vi ska dit senare och gratta honom. Jag  har dessvärre ingen aning om vad jag ska köpa för seriös present, lite blaj-blaj har jag förståss redan hittat :)
Detta efter min programgenomridning (LB:1) inför KM i morgon...
CU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0