Min lyckliga vän ♥

Jag red inte men det gjorde Vonne...

...och se vilken lycklig vän jag har :)

Just Love it ♥ En bild säger mer än tusen ord


Vonne o Varre

Efter "lilla slingan" med Vonne till häst och jag raskt promenerande brevid,blev det ett bad för "Tant Varians" ... Flätade ner den ståndman hon fått då hon fick mankammen nednött av halstäcket i vintras och som nu börjat växa hej-vilt...
Efter badet fick mitt fjun gå ut i hagen... och vips...rullade hon sig fin i dammet...


Nybadad


Kommentarer
Postat av: Vonne

Alltså vad ska man säga....en bild säger mer än tusen ord ja...fantastiskt naturligt och fint leende på den feta tanten i sadeln.



Men tack för ridturen jag bara satt och njöt :)

2011-08-05 @ 18:06:48
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara L

Finaste Vurran <3

Sv: hahaha det trodde du? Nej någon vidare ordning är det inte i detta fallet =(

2011-08-06 @ 09:37:39
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0