Livstecken :)

... har ju helt o hållet glömt av detta med bloggande... Eller nä inte glömt bort, bara inte prioriterat...

Lilla blå fick ytterligare ett år att rulla på landets vägar. Utan anmärkning tog hon sig igenom besiktningen.Med kommenataren om att jag nog behöver byta olja å sånt... till en början fylla på ordentligt så att inte motorn tar stryk :O

Km gick av stapeln på självaste Valborg. Jag red dressyr på Varre, en LB1 på förmiddagen. ftermiddagen fick Varre hoppa 70 cm med Elin. Lite trött på kvällen somnade extremtidigt i soffan och gav blanka fan i att Valborg firades på stan. Hörde lite raketer, vaknade till och fällde ett par kommentarer om den pågående matchen ( sverige-Norge) och somnade om igen.

Rapport om självaste KMet kommer en annan dag. Men jag red ihop 51,72% och Elin slutade på 4 fel...
Nu ska jag sova
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0