Veckans rörelse...

Har mest rört sig om att få ryggen att fungera igen...  
Fick så sent som idag ett tips om en osteopat, som har hjälpt Lena. Jag fick nr o funderar verkligen på att ringa henne under morgondagen...

Mer rörelse har naturligvis inneburit ridning... Vi verkar kunna vara på "G" igen nu min pålla och jag. Jag har inte vågat mig ut eftervägarna sedan sist... det är lite för mörkt för mig att rida ensam. Därför har mestadels denna aktivitet utförts på ridbanan. Inte det mest optimala underlaget, men vad ska jag göra?
Men inget ont som inte för något gott med sig. Elin hjälpte mig med något som liknar ridlektion i söndags, igår (måndag) skuttade jag lite över några bommar, men jag har tyvärr tappat det lilla mod jag hade för kort period. Elin försökte uppmuntra mig, men det gick sådär. Varre är skitpigg och tycker det där med hoppning är liiiite för kul, så Elin fick ta över för några minuter.
Även idag blev det ridning på ridbanan... gårdagens lilla övning i hopp hade nog mjukat upp henne för (attans!) idag kunde nästan känna hur det ska kännas då man rider. Hittade mina ben :O ... och Åsa... Även jag hittade den sedan länge borttappade yttertygeln ;)
Hoppas att känslan sitter kvar länge (reklam) och att ridkänslan verkligen är på väg tillbaka... i morgon ärdet lektion för min gravida ridinstruktör Rebecca:)

Nu är det natti-natti


Kommentarer
Postat av: Vonne

Håller tummarna för att kvällens träning, hoppas du hittar "känslan". Kram

2011-11-16 @ 06:35:45
URL: http://vonne.blogg.se/
Postat av: Åsa K

GRATTIS!! Håll hårt i den för dom har en tendens att rymma. Tre dagar på Gotland så hade den rackaren sprungit och gömt sig när jag kom hem igen

2011-11-16 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0