tävling...

... jajemen...
En förfrågan från lagledaren för div3 dressyrallsvenskan som la ut en blänkare på FB om att det saknas ekipage för att "farmarlaget"  i WFRK ska få komma till start.
Det slutade iaf med att jag sa att Elin kan rida "min något svårridna fux". Blev sedan plötsligt medveten om att Varre saknade hästlicens, jag hade inga pengar på tävlingsdatabasens konto. Efteranmälan kunde inte genomföras då det inte fanns några pengar och med licensen för Varre var det samma lika. Det blev visst lite brådis då efteranmälningstiden gick ut 17/4 kl 18... Tävlingen är ju nu på söndag den 22 april.
Men tänk att allt ramlade på plats i rätt tid, allt hann bli betalt innan det blev anmälningsstopp- Nu har jag ett bekymmer dock. Jag måste hitta en ny brun tygel med mässingspännen att ersätta den som Varre klev sönder i måndags då den for äver halsen.
Varre ger man inte lång tygel utan att hålla i den. hon gör något egendomligt med nacken och vips så far tygeln i en båge. Det har hänt mig med en gång, men då klev hon aldrig på tygeln.

Men jag undrar om Elin egentligen uppskattar detta påhitt? Inget solsken i blick idag nej ;)

Kommentarer
Postat av: Elin Lindman

Vilken tur att du hade tålamodet med dig idag !!

2012-04-18 @ 22:50:51
URL: http://lindmans.blogg.se/
Postat av: vonne

Jättekul att Elin ska tävla Varre, jag hoppas du filmar lite så vi får se :)



Tack för de positiva orden om Flisan, det värmer mer än du förstår..

Kram

2012-04-19 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0