Tävlingen 22 april

 ...på Mälaröarnas RS gick i regnets tecken.
Elin knåpade ihop 58,274% och det är bväöttre än vad jag någonsin gjort på pållan. En erfarenhet rikare blev hon och dessutom varse hur mycket arbete det är för att komma till ridning på Varre, det visste hon förvisso redan. Elin red programmet och fullständigt struntade i formen och såg till att det blev bra vägar och och mjukt ridet istället och då blir helhetsintrycket betydligt trevligare då Varre inte är helt stadig i formen.
Jag är enormt solt över Elins prestation med min häst.

Jag fick mig en utmaning av Elin och det är att slå hennes procent på tävling nästa gång. Så vad gör jag? men visst jag antar den - hur galen är man inte? :O
Jo, jag åker hem och börjar kika på tävlingar i TDB... Läser sedan att Åsa, minsann fått ett ryck, som hon inte alls förstod varifrån det kom, hon satt också och kikade i TDB efter tävlingar. Vi har iaf nu beslutat oss för att gemensamt åka ut på tävling och vara skräckslagna tillsammans. Tänkt program är LB3. Mycket galoppfattningar (båda har vi problem med vänstergaloppen) och lång bana... Ni ser jag hittar redan ursäkter till ett mindre lyckat genomförande av programridningen... Well well...

Här är Varre med hela håret fullt i knoppar inför tävlingen.
Rätt söt min pålla :)
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Kul att du taggat till igen och ska tävla :)

2012-04-28 @ 20:35:04
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: åsa

God kaka och kaffe efter genomförd ritt blir en bra belöning. Och sen är det en bra anledning att gå ner ett par kilo så kavajen går att knäppa ;)

2012-04-28 @ 21:48:28
Postat av: åsa

provade just min och om jag säger att den är lite trång att andas i så förstår du....

2012-04-28 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0