inne i den vanliga trallen igen...

Nu har jag jobbat en vecka, Varre har fått på sig skor.o jag har ridit min häst för första gången sedan jag släppte hästarna på bete i slutet av juni. Det känns riktigt bra att vara tillbaka till allt "det vanliga" igen :)
Mercys mugg / rasp stör fortfarande och nu nåste vi få bukt på eländet. Karlederna är fina nu men utsidan på vänster bak från kotan och en bit uppåt är inte bra än...

Dagens shopping blev detta... Inte det mest spännande men direkt nödvändigt



Skulle ha haft Hibiscrub och Lactacyd också men det var slut (?!) på apoteket i Arninge...

för en ganska lång stund sedan kom jag hem från stallet. Ridit idag igen... men jag lovar dig att det kändes då jag satte mig i sadeln- gårdagens ridning ... sittbenen då jag satte mig ned - aje... och ljumskarna på det, som inte riktigt var med på noterna. men det går över.. Om en vecka är det ett minne blott :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Envisa mugg :#



Trevligt med lite uppdatering ;)



Kramen

2012-08-19 @ 10:22:25
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Sara

Är det vet.rekommendation att tvätta och smörja? Jag har alltid lärt mig att mugg/rasp ska torka ut. Men i hästvärlden finns så mycket olika kurer :)

2012-08-19 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0