Gulliver...

Fick en tid på Solvalla ATGklinik på måndag kl 10.30 hos vet. Claes Rülcker... Så det är dit vi åker denna gång.. Men det finns ju röntgen lite här o var... Solvalla blev utmärkt. Behöver ju ha ytterligare en person över 18 år med och denna nyss fyllda 18 åring blir Vonne...Tänka sig att hon även denna månad blir utsedd till världen bästa vän :)  Tur att jobbet inte ligger allltför långt bort så hon kan ta en håltimme :) - love you! ♥

Redan på tisdag(24/1) vill de hämta Gulliver och göra honom till Finsk medborgare... Jag blev lite stressad, Då jag fick mailet hade jag ännu inte fått tag i en besiktningstid. Tjejen på kliniken sa att " vi ordnar allt på måndagen så han är klar att resa på tisdagen" Jag som trodde att det skulle ta ett par dagar att få ett röntgenutlåtande.. men icke... det får man ju med detsamma... Jag får allt med detsamma...Besiktningsintyg, röntgenintyg och hälsointyg... chop.. smack... Hoppas nu att familjen tycker att det fungerar med deras tidplan...

fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det gör jag så gärna, löööve you to!

2012-01-17 @ 06:23:45
Postat av: Vonne

Sv: Jag vet inte om det är inbillning men sen jag började äta mer rätt och röra på mig mer kom energin. Om det är inbillning så spelar det ingen roll så länge det funkar :)

2012-01-17 @ 09:10:10
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Din syster Sara har något fel på sin blogg, det har inte gått att kommentera på flera dagar! Eller är det jag som har fel :S

2012-01-18 @ 08:57:16
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0