Igår...

 ... red jag för första gången på mycket länge. Varre och jag som sällskap till Elin och Mercy på travbanan.
Varre är för underbar, så positiv och arbetsvillig, hon borde alltid få gå, lite varje dag, Kanske någon dag med vila. Pigg som attan var hon. Men tyvärr satte min rygg käppar i hjulet för att hon verkligen skulle få sträcka ut ordentligt, dumt av mig att sitta upp, men lite härligt var det ändå. Jag ska aboslut inte klaga idag på att ryggen är totalt körd. Men jag tror ändå att lite rörelse inte kan vara av ondo, så jag ska nog rida lite idag med, försiktigt givetvis :)
Mercy skötte sig utmärkt sin första ridtur på "ovalbanan", lite lättskrämd är han. Två vändor ut på åkern blev det när det plötsligen låg en rotvälta vid sidan om banan :O.
Rådjuren (mängder av dem) brydde han sig inte alls om, trots att de skuttade precis vid sidan om och även på banan.

Jag skulle ha tagit bilder, men kom av mig alldeles - som vanligt. Fick ett par suddiga bilder i stallet som inte är något att visa.

Nu ska vi till Anderssons häst & hund för att kolla in sortementet en extra gång... Jag var ju där i fredags och införskaffade mig en vinterjacka inför nästa säsong. Lovade Camilla  (dyrt o heligt) att inte använda den i år.
Skitsnygg jacka...



... eller hur :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Riktigt snygg jacka ;)

2012-03-25 @ 21:13:35
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: åsa

SNYGG!

2012-03-28 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0