lite grinig... (urspunglig publicering2013-04-09 @ 23:21:37)

...sa Pia om Mercy idag. Hon kunde inte riktigt sätta fingret på vad som störde honom... Så jag var beredd på motstånd idag. Men då jag klev innanför dörrarna i stallet och som vanligt säger jag hej till alla hästarna och den enda som svarade var Mercy. Han såg väldigt positiv ut vilket han också var. Idag var han en riktig goding :-)Ingen ridning idag. Red med Pia och Bella igår lite pigga hästar så jag har faktiskt lite träningsvärk idag, vilket inte är orsaken till att jag inte red idag. Det var som vanligt tiden, det hinner bli så attans sent jämt - varför?
Sommar... har man någonsin längtat så mycket efter just sommaren?
(På bilden Mercy och Caramell)
Provar att publicera om detta inlägg och ta bort det ursprungliga, då det verkar som om bloggen fått spader och lagt inlägget där mina länkningar mm ska ligga...
 
Titta så konstigt det såg ut...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0