Gladast

Aldrig någonsin har jag väl varit så glad över att Pia inte hört av sig ;)
 
Idag fick jag sällskap av Elin till stallet och då går det undan. Nästan så att jag inte fattat att jag varit stallet. Jag hann liksom aldrig njuta riktgt.
Snabbt som tusan tog vi in Varrre och Mercy. Elin skulle skritta ut på Varre  med Elise som måste åka kl 15 då hon skulle iväg och jobba. Snabba ryck mao. Jag mockade åt Varre och borstade bort lera från täcket medan de hasade sig ut i regnet.
 
Idag fick jag bara smågosa med Mercy på stallgången, det var allt jag hann med innan vi åkte hemåt.
 
Gladast ändå att Mercy idag fått vara ute hela dagen. Att han har stått upp hela dagen eftersom han knappt var lerig.
Att han har haft normal avföring. Att han har normal temp. Att han äter med god aptit. Att han är precis som vanligt... dvs mitt alldeles egna lilla "happy face" i boxen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0