min gullpojke...MB

... Idag var han en riktig goding mitt spöke :)
Idag skötte han sig utmärkt, vilket jag faktiskt inte var riktigt beredd på.
Inte en enda bockning, inte en eda gång som han sparkade bakut. Inget tokspingande fastän han hamnade i korsgalopp. En toppendag idag elt enkelt.
Önskar att jag haft hjälm och säkerhetsväst samt ett par tyglar och den "riktiga" dressyrsadeln så hade jag kunnat rida lite. Men då jag hade gårdagens bild av hur han uppför sig så valde jag bort ridningen helt och hållet. Så himla tokigt...
 
Kom nyss hem från en heldag i stallet... Då hade jag fått ett paket med posten. Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att öppna det. Inuti låg ett par sticikade raggisar som min älskade storasyster Monica gjort ♥ 
 
Fina va :)
 
Glad idag...
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jättefina! Och det är ju så varmt och skönt, jag brukar ha dem inne som tofflor :)) Kram

2013-12-19 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0