sjukt nöjd...

Äntligen tog jag tag i saken och fullföljde...
Klädde om stolarna i köket ( sex till antalet) och det belv så himla bra... så sjukt jäkla nöjd :)
 
 
Close up...
 
Tänk vad lite nytt tyg kan åstadkomma :)
 
Till kvällningen bakade jag lite kakor... Sk Cowboys Cookies... Vansinnigt goda.
Tjuvsmakade på kaksmeten och tänkte att blir kakorna efter gräddning lika goda som smeten - blir de galet goda...
Och vet ni vad... - det blev de...
 
I morgon ska jag baka Ernst kex- i kex och kokostoppar..- Det får bli på förmiddagen, eftrmiddagen ska ägnas till två fuxar med bläs :)
 
 
Min älskade make tyckte att jag skulle skriva något i stil med..
" i hela huset spreds en doft av Annas bak...(-ning)" ... så nu har jag gjort det :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Låter smaskens! Vad fina stolarna blev :) God jul till dig och familjen! Kram

2013-12-23 @ 17:45:51
Postat av: Sara

Jisses vad fina stolarna blev :)
God fortsättning älskade syster
Kram

2013-12-26 @ 12:05:25
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0