.... Hemma igen...

Fy faen för att snurra runt och leta parkering!
Hittade slutligen en liten ruta vid Sabbatsbergs sjukhus. Världens näst, mest långsamma parkeringsautomat ( den långsammaste står vid Strandbergsgaraget under Essingeleden). Två vänliga herrar såg min stressade uppsyn och sa att "du kan gå före" . Vilka vänliga människor det finns. 
 
Astas öga har läkt jättefint, vilket jag anat hela tiden. Nu fortsätter vi med cortison varannan dag tom den 17/11 och Voltaren ögondroppar 1dr dagligen tillsvidare.
Återbesök till proffessor Narfström i januari och då får vi komma till Sollentuna om vi vill, så slipper vi trafiken och parkeringssvårigheterna i city.  Vi behöver däremot kolla upp varför hon plötsligen fått flytningar. Tänkte att vi tar henne till Sollentuna för detta besvär också. Så nu blir det att tidsboka in henne för detta så snart det är möjligt.
 
Raoul har nu satt sig på planet och är på väg hemåt. Han landar i morgonbitti kl 7.30.... Jag sa visst någonting om att åka och hämta honom.... Jösses, då måste jag ställa klockan och gå upp i morgon.
 
Nu ska jag ta en huvudvärktablett, dricka en kopp kaffe och hoppas på att huvudvärken släpper, så här orkar jag inte ha det. 
 
 Parkering i City??? ( bild wikipedia)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland kan man uppleva att parkeringen ser ut så där.
Hoppas att det INTE är allvarligt med Asta, nu när hon blivit OK med synen.
Kram på ER.

2013-11-08 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0